Ιωάννα Ράννου | Ψυχολόγος
Η Ιωάννα Ράννου γεννήθηκε στην Αθήνα και ξεκίνησε τις σπουδές της στο Εθνικό και Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο Αθηνών, αποκτώντας πτυχίο Οικονομικών Επιστημών.
Το 2014 εισήχθη μέσω κατατακτηρίων εξετάσεων στο Τμήμα Ψυχολογίας του Εθνικού και Καποδιστριακού Πανεπιστημίου Αθηνών, όπου και ολοκλήρωσε τις προπτυχιακές της σπουδές. Στο πλαίσιο αυτό εργάσθηκε ως ασκούμενη ψυχολόγος στην Ψυχιατρική Κλινική Παιδιών και Εφήβων του Σισμανόγλειου Γενικού Νοσοκομείου.
Το 2017 ξεκίνησε να φοιτά στο Πρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών Κλινικής Ψυχολογίας του Εθνικού και Καποδιστριακού Πανεπιστημίου Αθηνών και εργάσθηκε στο πλαίσιο της εκπαίδευσής της στο Παιδοψυχιατρικό Τμήμα του Κέντρου Ψυχικής Υγείας Περιστερίου και στη Β’ Ψυχιατρική Κλινική του Πανεπιστημιακού Γενικού Νοσοκομείου «Αττικόν». Είναι κάτοχος άδειας ασκήσεως επαγγέλματος ψυχολόγου και έχει εκπαιδευτεί στη χορήγηση, βαθμολόγηση και ερμηνεία ψυχομετρικών δοκιμασιών που χρησιμοποιούνται κατά τη διαγνωστική αξιολόγηση (WISC-III, WAIS-IV, TAT, CAT, Rorschach, House-Tree-Person, κ.ά).
Εργάζεται σε Κέντρα Ειδικών Θεραπειών με παιδιά, εφήβους και ενήλικες με συναισθηματικές δυσκολίες, αγχώδεις διαταραχές, προβλήματα συμπεριφοράς, αναπτυξιακές δυσκολίες και διεξάγει συνεδρίες συμβουλευτικής γονέων. Εργάζεται και έχει συμμετάσχει σε ερευνητικά προγράμματα με ενδεικτικά θέματα τις επιπτώσεις της πανδημίας στην ψυχική υγεία των παιδιών, νέων και ενηλίκων, την ευημερία κατά την Τρίτη Ηλικία, την ψυχική επιβάρυνση φροντιστών ατόμων με ψυχική νόσο, κ.ά.
Έχοντας ως γνώμονα τη συνεχή επιμόρφωση και ενημέρωση για τις εξελίξεις στην επιστήμη της έχει συμμετάσχει σε ποικίλα εκπαιδευτικά προγράμματα, όπως: το Μετεκπαιδευτικό Σεμινάριο στην Κλινική Ψυχοπαθολογία «Παναγιώτης Ουλής», το Μετεκπαιδευτικό Σεμινάριο Κλινικών Δεξιοτήτων στην Ψυχοπαθολογία «Παναγιώτης Ουλής», το διετές εκπαιδευτικό πρόγραμμα «Άβατον»: Ψυχοδυναμική Κλινική της Ψυχοσωματικής Νόσου, το πρόγραμμα επαγγελματικής επιμόρφωσης και κατάρτισης «Παιγνιοθεραπεία: Θεωρητικές Προσεγγίσεις, Πρακτικές Εφαρμογές και Βιωματικές Ασκήσεις» και στη συγγραφή ερευνών που έχουν δημοσιευθεί σε επιστημονικά περιοδικά.
Από την έναρξη της εργασίας της στον χώρο βρίσκεται σε συστηματική εποπτεία με στόχο την βέλτιστη ποιότητα της θεραπευτικής εργασίας.