ΓΝΩΡΙΣΤΕ ΜΑΣ

Ο Κόσμος του Λόγου είναι ένας πολυχώρος θεραπειών, ο οποίος δημιουργήθηκε από την Ειρήνη Ψαλλίδα με σκοπό την πρόληψη, αξιολόγηση, διάγνωση και θεραπευτική παρέμβαση διαταραχών επικοινωνίας, λόγου, ομιλίας και κατάποσηςσε παιδιά, εφήβους και ενήλικες, αλλά και αναπτυξιακών, συναισθηματικών διαταραχών, διαταραχών στην κίνηση.

Η Ειρήνη Ψαλλίδα είναι λογοπεδικός, απόφοιτη του Τμήματος Φιλοσοφίας Παιδαγωγικής Ψυχολογίας (κατεύθυνση Ψυχολογίας) του ΕΚΠΑ, συνέχισε τις σπουδές στη Παθολογία Λόγου και Ομιλίας στο City University του Λονδίνου και μεταπτυχιακές σπουδές στη Λογοθεραπεία (MSc) στο ίδιο Παν/μιο. Ολοκλήρωσε μεταπτυχιακό πρόγραμμα εξειδίκευσης στη θεραπεία σίτισης και κατάποσης στο University College of London. Από το 2000 εργάζεται ως λογοθεραπεύτρια, συνδημιούργησε το κέντρο θεραπειών «ΛΟΓΟΧΩΡΟΣ» στην Κυψέλη και από 2019 είναι επικεφαλής του τμ. Λογοθεραπείας της Εταιρείας Προστασίας Σπαστικών/Πόρτα Ανοιχτή. 

Έχοντας 20 χρόνια αδιάλειπτης εμπειρίας στο χώρο και με κύριο γνώμονα την πρόοδο, τη συνεχή βελτίωση και ενημέρωση για τις εξελίξεις στο επιστημονικό πεδίο, αλλά και με διάθεση να ανταποκριθεί στις σύγχρονες ανάγκες και απαιτήσεις των παιδιών και των ενηλίκων, δημιούργησε έναν διευρυμένο χώρο που φιλοξενεί και συν-διαμορφώνει τον Κόσμο των μικρών και των μεγάλων μας φίλων, τον «Κόσμο του Λόγου».

Ο Κόσμος του Λόγου στελεχώνεται από άρτια εξειδικευμένους επιστήμονες, με πολυετή εμπειρία, συνεχιζόμενη κατάρτιση και σεβασμό στο άτομο.

Η ομάδα μας σχεδιάζει εξατομικευμένα, αλλά και ομαδικά προγράμματα εστιασμένα και προσαρμοσμένα στις ανάγκες, τις δυνατότητες, τις δεξιότητες και τα ενδιαφέροντα κάθε ατόμου, στα απαραίτητα πλαίσια που ορίζει η Διεπιστημονικότητα.

Η εφαρμογή σύγχρονων και εξειδικευμένων μεθόδων θεραπείας, η συνεχής εκπαίδευση σε νέες  τεχνικές και προσεγγίσεις και η ερευνητική δράση της διεπιστημονικής μας ομάδας έχουν ως στόχο την παροχή ποιοτικών και υψηλού επιπέδου υπηρεσιών.

Ειρήνη Ψαλλίδα | Επιστημονική Υπεύθυνος, Λογοπεδικός MSc

Λογοπεδικοί: Ειρήνη Γερμπανά, Μελίνα Σοφία Αρμαγανίδου, Μαργαρίτα Κουτσίκου, Δώρα Τζογάνη

Ψυχολόγοι: Ιωάννα Ράννου, Παναγιώτης Γιαννακόπουλος, Αθήνα Κονσουλάκη, Σοφία Νικολάου

Εργοθεραπευτές: Ηρώ Σαραφέλλα, Διονύσης Φραγκογιάννης, Πολύζου Κειώ

Ειδικοί Παιδαγωγοί: Μπούρου Θεοδώρα, Χριστίνα Δεληγιώργη

Διοικητική Υποστήριξη: Μαρία Χρυσανθακοπούλου

Να δημιουργήσουμε και να διασφαλίσουμε ένα υποστηρικτικό και φιλικό περιβάλλον που θα υποδεχθεί τις ανάγκες του κάθε παιδιού, εφήβου ή ενήλικα προσφέροντάς του το μέγιστο για την σωματική αλλά κυρίως την ψυχική του υγεία.

Στόχος μας είναι να παρέχουμε ποιοτικές θεραπευτικές υπηρεσίες σχεδιασμένες

ώστε να ενδυναμώνουν τα παιδιά και τις οικογένειές τους. Αναγνωρίζουμε ότι οι

γονείς είναι ο πρώτος και σημαντικότερος δάσκαλος ενός παιδιού και ως εκ τούτου

τους εμπλέκουμε σε κάθε παρεχόμενη υπηρεσία. Οι γονείς αισθάνονται πλαισιωμένοι, ενδυναμωμένοι και υποστηριζόμενοι και τα παιδιά πετυχαίνουν ορόσημα πουπολλοί πίστευαν ότι δεν ήταν δυνατά.

Στόχος μας είναι να βοηθήσουμε κάθε παιδί να επιτύχει τη μέγιστη ανεξαρτησία, ώστε να μπορεί να βιώσει τις ίδιες ευκαιρίες και ποιότητα ζωής με τα άλλα παιδιά. Η προσέγγισή μας είναι επικεντρωμένη στην οικογένεια και στο σχολείο. Γιατί μέσα από τις προσπάθειες των γονέων και άλλων φροντιστών ένα παιδί μπορεί να αξιοποιήσει πλήρως τις δυνατότητές του.

Η ενισχυμένη συμμετοχή της οικογένειας, του σχολείου και των δασκάλων επιτρέπει ταχύτερα αποτελέσματα που γενικεύονται στην καθημερινότητα.

Τα θεραπευτικά προγράμματα είναι εξατομικευμένα, χρησιμοποιούμε θεραπευτικές τεχνικές, μεθόδους και στρατηγικές που βασίζονται σε επιστημονικά τεκμηριωμένα στοιχεία.

Προσαρμόζουμε την προσέγγισή μας για να ανταποκρινόμαστε στους ξεχωριστούς τρόπους με τους οποίους τα παιδιά προσλαμβάνουν ερεθίσματα και πληροφορίες, μαθαίνουν και μέσω της εξατομικευμένης θεραπευτικής προσέγγισης επιθυμούμε να αυξήσουμε την αποτελεσματικότητα και να πετύχουμε τους στόχους που θέτουμε σε συνεργασία τόσο με την οικογένεια όσο και με το ίδιο το παιδί.

« Κάθε παιδί πρέπει να έχει την ευκαιρία να εκφραστεί και να νιώσει ελεύθερο,
με τον δικό του ρυθμό, με τον δικό του τρόπο.
Εμείς είμαστε εδώ να το αποδεχτούμε και να του κρατήσουμε το χέρι σε αυτό το μοναδικό ταξίδι
βοηθώντας το να αναδιπλώσει τις ικανότητες και την προσωπικότητά του»